Tempat-tempat menarik dibandaraya Kuching, Sarawak

Tempat Menarik di Kuching

Isnin, 31 Disember 2012

Metrojaya CityONE Mega Mall yakin menembusi pasaran tempatan

KUCHING: Metrojaya yakin mampu menembusi pasaran tempatan dengan pembukaan cawangan baharu di CityONE Mega Mall.

Pengarah Operasinya, Pitri Thuraiya Megat Mohd Nor berkata, pasar raya pertama di Kuching dan yang kelapan seluruh Malaysia itu bersedia untuk mengendalikan perniagaan bermula semalam.

“Terdapat banyak potensi di Kuching untuk kita berkembang dalam pasaran seperti ini. Kita mengendalikan kajian sebelum ini terutama dari segi populasi di kawasan ini dan kuasa membeli.



“Ia sekali gus membuatkan kita positif untuk membuka cawangan baharu di sini,” katanya pada majlis prapelancarannya semalam.

Metrojaya mempunyai pengalaman 36 tahun dalam peruncitan dengan memperkenalkan suasana membeli-belah terkini.

Ruang membeli-belah yang terdapat di CityONE merangkumi tiga tingkat premis barangan pelbagai jenama termasuk jenama Metrojaya sendiri yang tidak terdapat di tempat lain.

“Antara jenama antarabangsa yang terdapat di sini (Metrojaya) termasuk Laura Ashley. Metrojaya juga akan memperkenalkan jenama pakaian terkemuka lain seperti Somerset Bay, East India Company, Passages, Emmanuelle, Cape Cod, Zona dan Living Quarters,” ujarnya.


Pitri berkata, CityONE yang terletak di lokasi strategik merupakan akan menjadi destinasi membeli belah terkemuka di Kuching kerana turut dikelilingi kawasan perumahan.





“Kami yakin ramai pelanggan akan berkunjung ke sini dan kita akan memberi perkhidmatan terbaik kepada mereka,” jelasnya.

4 ulasan:

  1. ZAM..MUN SOPING SIA MESTI RS ORG KAI NK OWW..HAHA

    BalasPadam
  2. wahhh
    tahun depan Chenta akan ke Kuching lagi!! yeah ... tgh usha tempat penginapan nih ...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Selamat datang ku Kuching ya.. Kedatangan dialu-alukan

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...