Tempat-tempat menarik dibandaraya Kuching, Sarawak

Tempat Menarik di Kuching

Isnin, 7 Oktober 2013

Beemerz Cafe

Satu lagi tempat kesukaan saya pada waktu petang iaitu Beemerz Cafe. Ianya terletak dikawasan Petra Jaya. Hanya 20 minit perjalanan dari pusat bandaraya Kuching. Seperti biasa, pelbagai menu menarik untuk anda cuba disamping menu-menu Sarawak seperti Mee Kolok dan Laksa Sarawak.

Beemerz Cafe ini terdiri daripada belasan gerai-gerai kepunyaan orang Melayu dan semestinya HALAL.




 Ianya mula beroperasi bermula jam 8.00pagi hingga 11 malam setiap hari. Kemudahan Wifi ada disediakan. Pelayan restoran yang ramah serta servis yang cepat sememangnya akan membuatkan anda berasa teruja untuk makan.


 Salah satu menu istimewa yang menjadi kesukaan saya di Beemerz Cafe adalah Mee Kampua Special. Mee Kampua adalah adik-beradik kepada Mee Kolok namun disaluti sos ayam yang berwarna merah mampu menaikkan selera pengunjung. ianya berharga RM5.00 semangkuk dan dihidangkan dengan hirisan daging ayam yang juga disaluti sos, wantan bersama sup kosong dan juga cili padi.

Bermacam lagi menu menarik yang disediakan. Antaranya seperti Nasi Arab, Mee Jawa, Pau Ayam/Daging/Kaya/Butter,Ayam Panggang, Satey Sarawak (malam sahaja) dan lain-lain lagi.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...