Tempat-tempat menarik dibandaraya Kuching, Sarawak

Tempat Menarik di Kuching

Sabtu, 28 Mei 2011

Station






Kepada golongan golongan muda yang bertandang ke Kuching, Station merupakan tempat yang paling sesuai untuk beriadah pada waktu malam. Ianya terletak berdekatan Kuching Waterfront di dalam bangunan Medan Pelita..Merupakan tempat makan yang juga tempat untuk berhibur. pelanggan boleh memilih untuk duduk di halaman (untuk perokok) ataupun duduk didalam dewan berhawa dingin. Servis Wifi juga ada di sini.







Pelanggan akan dihiburkan dengan persembahan nyanyian oleh Live Band jemputan dari negara seberang dan juga tempatan. Lagu lagu yang dipersembahkan adalah lagu lagu terkini dan sesuai untuk jiwa jiwa muda yang sukakan hiburan tanpa henti.






Dari segi menu pula, hidangan Western adalah menu utama di Station. Harganya pula amat bersesuaian dengan kemudahan yang diberikan.

























Jangan ketinggalan untuk menonton wayang disini sebab Star Cineplex berada di tingkat atas bangunan Medan Pelita.

1 ulasan:

  1. Further, these programs automatically start themselves as soon as you connect to the keylogger at any occasion over TCP/IP and view the
    pictures later. Many successful cyber thieves are finding it extremely easy to scour someone else's computer for passwords and are of the impression that keyloggers are of use only to criminals.

    My page free keylogger

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...